Jeg hater jo ikke intervjuer, men det kan bli litt ensformig til tider og gå på autopilot. Paradoksalt nok gjør det jo kanskje at man må stille opp på flere intervjuer. - Du har kommet til en klubb som har kjørt på skinner i ekspressfart de siste årene, og som har hatt tradisjon for å ha midtspisser som har dunket inn mål på bestilling. Har du kjent på noe press med tanke på å gå i fotsporene til Erik Botheim og Kasper Junker etter at det har gått så bra de siste årene? - Det er jo planen i hvert fall. Det var jo sentralt for hvor valget mitt, for det er en attraktiv plass for spisser.
Bodø/Glimt - Kalmar • VG Live
FK Bodø/Glimt-Kalmar FF (26-01-2023) - Voetbal International
Jeg har vel egentlig bare Facebook, og det er mest for Messenger sin del. - Så du er egentlig borte fra det aller meste av sosiale medier…? - Ja, egentlig. - Er det et bevisst valg? - Ja, jeg har ikke hatt noe behov for det, egentlig. Det ligger ikke så mye mer bak det enn det. - Hva synes du om andre spillere, også helt i verdenstoppen, som bruker mye tid på de sosiale mediene sine? - De skal jo få gjøre akkurat som de vil, og de har vel folk som jobber for dem i sosiale medier med profilbygging og sånt. Folk skal få gjøre akkurat som de vil, men så kjenner jeg at jeg ikke har noe behov for det.
Bodo/Glimt vs Kalmar live score, Head to Head, BDO vs KAL
FS09-03 Bodø/Glimt Votter - MJUK GARN
Live Bodø/Glimt - Kalmar Club Friendlies 3 de Amicaux Club 2023 26/01Ce match n'est pas couvert en live Retrouvez les données dans les heures ou jours à venir après la fin du match Rencontres précédentes 0% 0 Victoire 0 Nul Club Friendlies 3 de Amicaux Club - jeudi 26 janvier 2023 Suivez en live sur Foot Mercato, le match de Club Friendlies 3 de Amicaux Club entre Bodø/Glimt et Kalmar. Ce match aura lieu le jeudi 26 janvier 2023 à 17:00.
Dermed blir det sølvmedaljer til Nikita Haikin, Alfons Sampsted og Ola Solbakken, som alle gir seg i klubben etter sesongen. – Stikker vi fingeren i jorda, så har vi levert solid over fire år nå. Så vi tar det sølvet, sa målscorer Høibråten etter kampen. [ Kristiansund rykket ned etter enorm Sandefjord-opphenting på overtid]---KampfaktaEliteserien, 30. og siste rundeStrømsgodset – Bodø/Glimt 2-4 (1-1)Marienlyst, 5887 tilskuere. Mål: 1-0 Niklas Gunnarsson (13), 1-1 Gustav Valsvik (selvmål 41), 1-2 Runar Espejord (46), 2-2 Jonatan Braut Brunes (55), 2-3 Marius Høibråten (74), 2-4 Amahl Pellegrino (86).
- Du har vel uttalt selv at du ikke er en typisk A4-fotballspiller. Kan du beskrive deg selv både som person og som spiller? - Jeg tror den enkleste beskrivelsen er at jeg alltid bare har spilt fotball fordi det er det artigste jeg vet. Det har vært veldig viktig for meg å holde på det, og passe på at fotballen ikke bare blir jobb. - Å beholde gleden og løkkefotball-følelsen, og alltid sørge for å gjenspeile det i måten man spiller fotball.
Se Glimt og over hundre andre kamper på an. noDirektesport er Amedias strømmeportal for direktesendt sport og innholdet er tilgjengelig for alle som abonnerer på Amedias aviser - som Avisa Nordland. Glimt er - som vanlig - tidlig ute i sine sesongforberedelser. Bakgrunnen er Conference League-kampene mot Lech Poznan 16. februar i Bodø og 23. februar i Polen.
Jens Karlsson slutter i Bodø/Glimt - MSN
Litt å beholde barnet i seg selv, og det tror jeg beskriver meg. Fotballglede og holde det til det man syntes var mest artig, og det var å være på løkka og spille med kompiser. - Du er jo et forfriskende pust i en bransje hvor spillere gjerne blir mer og mer like roboter i uttalelser, og at man «kun tenker neste kamp». Du prater mer rett fra levra..? - Som du nevnte er ikke intervjuer alltid like artig, så det har litt også for meg selv å komme meg gjennom det. Det gir kanskje litt mer til folk å snakke litt og være ærlig, og så gjør det enklere for meg selv å komme seg gjennom intervjuer på en måte som gjør at jeg også synes det kan være underholdende. - Du har en del gullkorn opp gjennom. Hvor er det du henter inspirasjon? - De dukker egentlig bare opp mens jeg står der. Det er kanskje en måte å underholde seg selv også, og gjøre det litt artigere.
Før den tid kan du imidlertid se følgende Glimt-kamper på Direktesport-portalen:12. januar: Bodø/Glimt – Junkeren (Aspmyra stadion)19. januar: Bodø/Glimt – Viking (Pinatar Arena, endret fra Heidenheim)26. januar: Bodø/Glimt – Kalmar, 17. 00 (Pinatar Arena)2. februar: Bodø/Glimt – Viborg (Pinatar Arena)9. februar: Bodø/Glimt – Silkeborg (Pinatar Arena)- Ny avtale med GlimtDeretter avhenger det om Glimt går videre i Europa. Hvis Glimt ryker ut, så reiser de til Marbella og deltar med de andre eliteserielagene. Skal du se Glimt sine kamper i vinter er det Avisa Nordland du må forholde deg til: - Vi har signert ny medieavtale med Glimt som gjør at våre abonnenter får tilgang til direktesendte tv-sendinger fra samtlige kamper i Glimts oppkjøring til Europa-spill og seriestart, sier en strålende fornøyd sjefredaktør, Jan-Eirik Hanssen.
Marius Høibråten møtte Patrick Bergs innsvinger ved første stolpe og stanget ballen i mål. Pellegrinos 4-2-mål i det 87. minuttet fjernet enhver tvil om hvor sølvmedaljene skulle ende. [ Odd inntok 5. -plassen etter poeng borte mot Viking]Innbringende sesongerGlimt har ikke vært like stabil i år som i gullsesongene 2020 og 2021, og de måtte se Molde stikke fra på tabelltoppen allerede i slutten av august. Samtidig har de kjempet seg opp på annenplassen og klart å beholde den hele veien inn.
Kampene er en viktig del av oppkjøringen foran en krevende sesong for toppklubbene i Eliteserien, OBOS-ligaen og Toppserien. Rettighetene for Marbella-kampene har Amedia skaffet seg sammen med fotballpartner TV 2. Men Direktesport har betydelig mer vinterfotball å by på gjennom Amedia-avisene, med eksklusive rettigheter til 75 kamper med norske toppklubber i tillegg til treningskampene i Marbella. Disse kampene spilles i både Norge og utlandet.
Det er en dørstokkmil å koble av. En ting er å koble av på sofaen, men å skulle koble helt av samtidig som man holder fokus er det ikke alltid jeg har orket å gjøre tidligere. Men «headspace» har jeg testet tidligere, men jeg har vært med på noen meditasjonsøkter i Spania, og da sitter vi i ring, men jeg har ikke opplevd Nirvana ennå. Les ogsåLa du merke til dette underveis i Glimt-dramaet? Ekspert er ikke i tvil: - Veldig interessant - Like før jul sprakk nyheten om at du var i Bodø for å møte Kjetil Knutsen. Kan du si litt om de ukene fra det ble kjent, til du ble klar for Glimt? - Det var veldig mye tenking, samtidig som jeg prøvde ikke å tenke for mye på det siden det var juletider. Det var litt som at jeg gikk og utsatte det, for som Tromsø-gutt var det et spesielt valg å skulle ta. Men etter å ha pratet med Kjetil og Håvard, samt lysten Glimt hadde til å få det til, gjorde det veldig enkelt for meg.
- Det gikk noen uker hvor jeg veide opp og vurderte, men det var ikke noe tvil om at det beste sportslige for meg var å gå til Glimt, men det satt litt langt inne, det gjorde det. - Var du spent på hvordan TIL-fans og folk rundt og i klubben skulle ta nyheten om at du skulle forlate dem til fordel for Bodø/Glimt? - Jeg skjønte litt hvordan det kom til å bli. I de ukene før jeg sa ja, handlet det om å sørge for at den stormen som kommer, vil komme.
Der var vertenes kaptein Valsvik uheldig og skled ballen i eget nett. – Det er sånt som skjer. Jeg hadde mange klareringer inne i femmeteren, og den der treffer kneet mitt og går inn. Uheldig, kommenterte Valsvik overfor Discovery i pausen. [ Tårevått da Helland avsluttet som LSK-kaptein med seier i siste kamp]VendteI annen omgang fikk Glimt en kanonstart med samme oppskrift som ved 1-1-scoringen. Saltnes slo inn fra dødlinjen, og Espejord kunne sette inn 2-1. Ledelsen skulle ikke vare veldig lenge. Godset var effektiv på en overgang etter 55 minutter, og Jonatan Braut Brunes fikk overraskende god plass i feltet da han styrte inn 2-2-målet. Glimts vinnermål kom drøye kvarteret før slutt, og noe typisk slapp Godset inn mål på corner.
Så jeg var egentlig ferdig med den før den kom. Jeg måtte ta valget, og stå for det. Og det har gått veldig fint egentlig. - Fikk du mye meldinger da det ble kjent at du valgte Glimt? - Det var et par slangemeldinger, og noen som skrev om «lojalitet» og «sviker», men det var ikke mye. Det var faktisk nesten utelukkende positive meldinger. - Ble du overrasket over det? - Nå har ikke jeg saumfart nettet for hva folk egentlig har skrevet, men direkte til meg har det nesten vært utelukkende flotte meldinger. - Så det var ikke sånn at du måtte slette kontoer i sosiale medier for å forberede deg på stormen? - Nå har jeg ikke så mange kontoer i utgangspunktet, så akkurat det slapp jeg. - Vi er jo i en tid hvor mange spillere bruker sosiale bruker nærmest som «branding» for eget merkevare, men du er ikke på for eksempel Instagram en gang..? - Ja, det stemmer.
Marbella-samlingen gir de norske topplagene mulighet til å spille mot hverandre og topplag fra andre land. Der er det uansett flere godbiter å glede seg til. Les ogsåGlimt må endre opplegget: – Vi fikk aldri gode nok alternativer Kampene sendes, sammen med 75 andre toppkamper, på Amedias sportsplattform Direktesport fra slutten av januar og fram mot seriestarten i april. Det betyr minst 125 kamper på øverste nivå på Direktesport før seriefotballen begynner å rulle. – Alle kamper er tilgjengelige på Direktesport for alle som har et abonnement i en av våre mer enn 100 aviser eller 17 partneraviser. Fra denne sesongen har vi, gjennom et omfattende og langsiktig partnerskap med TV 2, sikret oss rettigheter til både topp- og breddefotball i Norge.
Han er klar toppscorer i Eliteserien med 25 fulltreffere i år. – Det har vært mye nesten i år. Det ender med sølv. Vi har spilt cupfinale og playoff til Champions League. For en liten klubb som Bodø/Glimt er det egentlig ganske bra, sa Glimt-trener Kjetil Knutsen til Discovery. [ Rosenborg måtte ta til takke med bronse etter årets første hjemmetap]SpenningDet lå an til en dramatisk siste serierunde, og for Knutsens lag startet den på ytterst kjedelig vis. Etter en misbrukt Espejord-sjanse scoret Godset på corner etter 13 minutter. Niklas Gunnarsson var frampå og satte inn 1-0 på en retur. Etter scoringen fulgte et vedvarende Glimt-press, og overtaket skulle gi uttelling til slutt. 40 minutter var spilt da Ulrik Saltnes kom løs på venstrekanten og slo 45 grader ut i Godset-feltet.
AN skal være best på nyhetsdekning av Glimt i alle kanaler. Det forplikter. I tillegg til løpende nyhetstjeneste på nett og papir har vi satset på en Glimt-podkast som er blitt veldig populær. Og nå har vi også sikret oss eksklusive tv-rettigheter til alle Glimts treningskamper både i Norge og Spania. Så langt står det fem kamper på programmet, en i Norge og fire i Spania. Vi regner med at det blir flere, fortsetter sjefredaktøren. Minst 125 kamperDerfra skal Amedias aviser sende 50 kamper fra Marbella med lag fra Eliteserien, OBOS-ligaen og Toppserien.
FK Bodo/Glimt VS Kalmar - Xem bóng đá trực tuyến - Cakhia tv
- Det har ikke vært noe behov for deg å bygge Runar Espejord som profil? - Nei, ikke egentlig. Jeg liker meg egentlig litt i bakgrunnen, så jeg kan konsentrere meg og ha det gøy med fotballen. Det er jo nettopp derfor jeg driver med fotball, fordi jeg synes akkurat dét er artig. Jeg driver jo ikke med «influensing» eller profilbygging, det er fotballen som jeg til syvende og sist er glad i. - Det blir ikke noe influenser-karriere på deg etter at skoa er lagt på hylla? - Ha-ha, jeg tror ikke det, nei.
Og det er ekstra hyggelig å starte vårt nye fotballtilbud allerede nå på nyåret med toppkamper fra Marbella som omfatter lag som for eksempel Rosenborg, Vålerenga, Brann og Molde, sier direktør for sportsutvikling i Amedia, Helge Birkelund. TV 2-teknologiHan forteller videre at det nå jobbes på høygir for å være klar til seriestart med den nye Direktesport-plattformen som er basert på TV 2 Play-teknologi. Kampoppsettet på den spanske solkysten byr på godbiter som Molde mot Häcken, forrige års vinnere av serien i Norge og Sverige, Rosenborg - Stabæk, Vålerenga - Malmö og Brann - Sarpsborg 08, for å nevne noen av kampene.
FK Bodo/Glimt VS Kalmar trực tiếp đá bóng - Xoilac tv
Jens Karlsson slutter i Bodø/Glimt - Sporten.com
Runar Espejord om sjokkovergangen til Bodø/Glimt - Nettavisen
Bodø/Glimt - VG